Nu

Jaha då var man ny på jobbet.. en situation som jag minsann inte känner mig bekväm i. Att träffa nya personer och personal gör inget, det är bara roligt! Men att inte kunna!! Det är skit jobbigt. Att känna att jag inte har koll och att det just nu känns som jag aldrig kommer fatta något 😂🙈 jag vet att man inte kan kunna allt efter en vecka och att första halvåret-året kommer vara haltande och svårt. Så bara att kämpa på.

Annars rullar det på. Barnen tycker det är skönt att få en lugn morgon där man antingen kan sova eller hinna sitta med paddan och bara vara en stund. Jag tycker med det är skönt att sova nästan en Time längre, framförallt nu efter sommartiden… 

Men nu ska vi ta tag i denna tisdag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0