Igång

Igår tog jag mig i kragen och började skriva på första uppgiften på utbildningen. Shit vad ringrostig man är, men mitt mål just nu är att ha något att lämna in så får man lära av feedback och kritik. Trotts rosten så gick det hyfsat lätt att få ner orden på pappret, var riktigt roligt att skriva 🤗

Hade en bra helg med fint väder, båt, aktiviteter och fika. Måndagen spenderade jag med en skolsköterska på kidsen skola och efter det blev jag än mer säker på att detta kan bli bra ✊🏼 så håll tummarna att jag fixar utbildningen!! 

Idag onsdag och R sticker till Linköping så blir jag och små killarna några dagar. 

Men först jobb, ha en fin dag! 
Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0