29/9

Jaha då har vi nått det magiska datumet 29/9 då allt vist ska återgå till det normala.. hur man kan sätta ett sådant datum 4 veckor i förväg är för mig ett mysterium och jag tror att vi alla inom Vården är mer eller mindre oroliga för vad de släppta restriktionerna ska innebära.. den som lever får se.

En Bra tisdag igår. Lite plugg och avslutades med simning, skönt att komma igång lite fler förkylningen. 

Plugget går framåt men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om det och om känslan jag just nu går runt med, är det värt det. Känslan av att aldrig vara ledig för hur som Haver kunde jag ju pluggat lite till. Men vi får se även här.

Ha en fin onsdag! Och glöm för gudssskul inte att Bonde börjar ikväll!!! 

Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0