Beslut

Har aldrig varit bra på beslut, men sista veckan har besluten kommit ganska enkelt. Började med attt efter mycket övervägande säga upp mitt kontaktmannaskap, gjorde ont i hjärtat men tror att både jag och A kommer få det bra❤️ 

Sen kom nästa beslut. Det var att jag nog inte alls ska bli skolsköterska, tänkt och tänkt mig igenom den första kursen och till slut kommit fram till att nej, ska jag plugga ska det vara utanför sjuksköterske yrket. Men jag avslutade med flaggan i topp och blev godkänd på första kursen 👏🏼 

Nu får vi se vad framtiden har planerat. Jag ska jobba på, analysera mindre och om tiden och lusten finns ska jag skriva🤗 

Ha en fin dag! Är ju onsdag 🎉😉 

Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0