Går i kors

Ögonen går i kors 😂 men längesedan jag var så glad för en söndagskväll! Första jobb helgen på nian till ända! Det jag tar med mig efter denna helg är: bli inte sjuka! Och jag jobbar hellre på MC Donalds... men tur det finns andra som hellre jobbar på avdelning 🤷🏼‍♀️ 

Vet ärligt talat inte om jag gjort så mycket nytta, men lite dropp, lite mediciner, lite inhalationer. Lite pvk:er lite provtagning har jag gjort i alla fall. Även en del omvårdnad har jag varit behjälplig vid, men gud vad jag inte kan denna typ av arbete...

Men nu är det söndags kväll och jag ska inte göra mer än att ligga i soffan och chilla. 

Imon ledig måndag! 

Hoppas ni haft en fin helg! 
Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0