Soffan

Igår vann soffan och SVT 😂 hamnade i soffan efter kidsens läggning och kände att nej ikväll blir jag kvar här! Har lovat mig själv att bli bättre på att kunna ta en kväll i soffan utan dåligt samvete! SVT sände en dokumentär om KKK:s historia som var väldans bra och efter det (kl nio🙈) gick jag o la mig 😂

Nu, ny dag och nytt regn, cykelbanorna var nästan töade i alla fall så idag cyklade man inte med fara för sitt liv. R har lämnat kidsen med bilen sedan snön och isen kom så jag har blivit alldelse bortskämd med att inte behöva göra något annat på morgonen än att ta mig själv till jobbet, men imon kan vi nog alla cykla igen 😂👍🏼 

Ha en fin onsdag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0