För länge

Nu rullar covid avdelningarna igång igen och åter är det dags att täcka pass på nian... är så innerligt trött på detta och på vården i stort ! Börjar helt ärligt fundera på om jag varit på samma ställe för länge? Börjar jag bli bekväm?   Börjar det bli lite läskigt att tänka sig att byta jobb? Innan jobbet jag har nu hoppade jag från vik till vik och det löste sig alltid och jag kände det inte som något problem. Nu vill en del av mig säga upp mig och skita i denna cirkusen men den andra tycker nog att jag ska  stanna, men varför? Personalpolitiken suger,, semesterplanering suger, bemötande i mycket suger och just nu tar jobbtankar alldeles för mycket energi från mig! 

Men jag ska sista stil i båten ett varv till innan jag gör något alls.. 

En skön cykeltur igår i alla fall mer syster 👌🏼 och innan det en skön runda i skogen med Abbe  som ville leta klätterberg. Eskil o R var på fotboll 🤗 så kul att Eskil verkar gilla både fotbollen och innebandyn! 

Ha en fin dag! Höres och störes 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0