Blir så trött

Haft en bra helg med både begravning, kalas och båt. Vädret har varit bra och lite bad fick det också bli igår.

Blir så trött på region Blekinge. Vi har friskvårdsbidrag, där jag har köpt ett 12 kort för simning på väggabadet som jag trodde jag skulle kunna få kostnaden för som friskvård. Nu när jag kom i morse låg papprena på mitt skrivbord med meddelandet att det står ingenstans att det är just jag "Madelene" som har fått och tänker utnyttja kortet och kvittot. Hur fan ska man kunn bevisa det.... blir så jävla trött! Handlar om 650 kr, tror inte regionen står och faller med det... 

 jag tappade arbetslusten  men nu får jag väl försöka hitta den igen.. 

Ha en fin dag! 
Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0