Sån jag är

Efter att ha försökt intala mig själv att det inte är läge att köpa en MTB cykel just nu så köpte jag en igår ändå😂 lite sån jag är bara🤷🏼‍♀️ 

Syrran och jag har pratat lite löst om att det vore kul o lägga till denna träningsformen ganska länge och när syrran köpte sig en MTB för ett tag sedan så växte ju självklart suget! 

Så igår kom min nya skönhet hem! Ursnygg och alldelse livsfarlig! Men så kul var det!! 

Tänk att jag har världens bästa man som ställer upp på alla mina galna upptåg! Nu ska jag bara få honom o köpa en MTB med😉 

Annars är det bra, men trött! Känns som både jag och R är helt slut, men en dag i taget och snart helg igen! 

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0