Helt glömt

Helt glömt bort att jag brukar blogga på mornarna, kom på det i morse när jag cyklade till jobbet att jag ju brukar skriva lite på morgonen 🤷🏼‍♀️ 

Hade en underbar helg på spa med R. Kidsen var hos bästa Nett och hade haft det så bra. Jag o R passade på o ta lite ärenden på hemvägen så nu är en lite gummibåt inhandlad till kidsen och sköter de sig så blir det årets sommarlovspresent.

Jobbet är inte det roligaste just nu, har både en, två och femton gånger övervägt vad man kan göra istället för att vara sjuksköterska. Denna jäkla pandemi gör mig och mina kollegor både arg, ledsna och frustrerade. Är inte sjukdomen i sig, utan hur sjukhusledningen agerar för att ta sig igenom pandemin. Vi är inga jäkla schackpjäser ..... men men, snart ska jag gå på mammaledighet i 8 veckor! Hoppas innerligt att den får bli av!! 

(null)

Men nu lite jobb, visiret på.... 

Höres och störes 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0