Glasögon...

Sprang med cykelkärran för att hämta hem min nylagade cykel igår kväll. När jag kommer fram tappar jag glasögonen på marken då de hade immat igen. Jag utan glasögon är inte så bra på att leta efter glasögon och framför allt inte i mörker! Men jag hittade dem! När jag trampade på dem 🙄 så hela bågen gick av. Blev en dyr punktering kan man säga 😂😂 Men men som tur är har jag ett par glasögon till så får väl leva ett tag med dem helt enkelt.

Fredag idag och det känns toppen! En vecka kvar innan vi drar till fjälls och lite mer sovmorgon🙏🏽 ska bli underbart.

Denna helg består av lite blandat, ikväll drar vi till stugan! Som vi alla längtat! Men blir en kort visit då Abbe ska vara på kalas klockan 12 imon. Efter det hoppas vi på att träffa Rikards syster och systerson som är hemma från Åre. Söndag vaknas det dop och sen är det vardag igen 

Ha en underbart helg! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0