Ibland

Ibland måste man bara lyssna på kroppen och skita i den där "planerade" träningen. Det händer inte ofta men igår hände det, ska jag vara ärlig så är det inte helt lätt att låta kroppen vila när man egentligen " ska " träna. Gick en runda med Bästa Nett och efter det tvingade jag mig själv att bara vara i stället för att ställa mig på crosstrainern, kroppen behöver återhämtning också vilket kan vara svårt att tillåta ibland. Men ska försöka bli bättre.

Igår eftermiddag pysslade jag o killarna, blev tomtehus och pärlor. Kollade på julkalendrar och Lego master. En bra dag helt enkelt.

I natt hade Nissen lagt paket i strumpan och pepparkaka i tomtehusen, så killarna var både glada och spralliga på morgonen.

Alla är där de ska, peppar peppar och nu kör vi igång en ny dag! 

Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0