Blindstyre

Idag startade jag dagen som ett riktigt blindstyre. Tokregnade så glasögonen fick ligga i fickan när jag cyklade till jobbet så var ett riktigt blindstyre i alla bemärkelser. Utan glasögonen på är jag en trafikfara både för mig själv och mina med cyklister. Tur att det typ bara var jag som cyklade i detta vädret dock 😂 men till jobbet tog jag mig och nu är glasögonen på igen 👌🏼 

Igår blev det en världsbra torsdag! Syrran bjöd in mig och kidsen för lite mat och lek direkt efter jobbet, god mat och lite rött till det👌🏼 barnen lekte som bara den och syrran och jag kunde sitta o snacka en lång stund 😍 vardag när den är som bäst!! 

Nu kör vi lite jobb innan helgen nalkas. 

Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0