Tillbaka

Efter utbildning i dagarna två och sedan långhelg är det nu dags o ta tag i denna nya vecka! 

Utbildningen var väl ok, men får lite panik på utbildare som varannan mening säger: det här kommer inte ni jobba med men jag visar set ändå!
NEJ ! Varför det?? Jag behöver inte se det om jag inte ska jobba med det... men men nu är utbildningen klar i alla fall

Helgen inleddes med Vera Teatern, riktigt ba från start till slut tyckte både jag och R, maten var med toppen! Sen väntade en lugn lördag och en söndag med skogsmys och shuchi lagande. 

Lite utebelysning har fått åka fram är ju så sjukt mörkt!! Och igår blev det en lugn dag med grabbarna, lite bussbåkning till stan för inhandlandet av tyg och låna böcker. 

Nu tar vi tag i den tisdag för att avslutas med hårklippning 😃 

Ha en fin dag!! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0