Otrevlig

Inte ofta jag blir kallad otrevlig och arg, men det blev jag igår 😂🙈 R har ändrat så vi ska ha ett gemensamt mobilabonnemang och då vill så klart jag ha mitt nr med i det abonnemanget, men det var inte så lätt. 

Ringde Telias  kundtjänst, köade 45 min, fick prata med någon som kopplade bort mig hela tiden och som efter 20 minuter tyckte jag kunde ringa min  nuvarande operatör... det tyckte inte jag och då blev jag vist lite arg och otrevlig. Vilket kundservicekillen påtalade innan han sa att han kunde hjälpa mig då jag blev så upprörd... så  5 min efter vårt samtal godkändes nr flytten. 

Annars var gårdagen lugn och skön, jobb och sen chill hemma med träning och lite promenad med Nett. 

Nu laddar vi för en ny dag. 
Höres och störes !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0