Härlig helg

Härlig helg i goda vänners lag. I fredags drog vi till Gyön för en mys kväll i stugan och lite spel med mina föräldrar. Lördagen fick bjuda på en liten tur på havet och ute lek, sen blev det teater, Karlsson på taket stod på schemat och den var verkligen jätte bra! 1 timme och 15 min varade den och båda killarna satt själva längst fram vid scenen, de var helt inne i teatern hela tiden och när den var slut var Eskils kommentar: men mamma jag ville ju se mer 😍 

Efter det bar det av till Svängsta för middag och mys hos vänner. På vägen hem stod polisen och sköt med lasern men som tur var så körde jag lagligt (för en gångs skull! !! 

Igår blev det mest lugnt, adventspyntet inne fick åka fram och sen kom det fika gäster på eftermiddagen . Avslutades med Eskils simskola och en lugn kväll. 

Nu kör vi en halvdag på jobbet innan det vist står lego bygge på schemat 😂 

Ha en fin dag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0