Rosa hjälm!

Äntligen hittade jag mig en rosa hjälm 😍 var verkligen på tiden att byta ut den gamla som jag haft sedan högstadiet 🙈 R tycke den rosa skönheten var lite i dyraste laget men som jag sa, slår man ut kostnaden på si så där 15 år blir det en billig livförsäkring 😂 

Var inte bara en rosa hjälm som inhandlades, Eskil fick äntligen sin nya efterlängtade cykel, en grön cool cykel blev det och ungen är helt salig 😍😃 förstår honom, för fin var den!!

Lillebror Abbe ska få kusinens cykel om ett tag, han ska bara bli lite säkrare på att styra och stanna 🙈🙈 men igår gick det riktigt bra, men helt plötsligt glömmer han att han cyklar utan stödhjul och då kan han hamna precis var som helst 😂😂😂 

Helgen har varit härlig, med stughäng, ute häng och cykel häng. Nu laddar vi för en ny vecka,

Ha en fin måndag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0