Annat i mellan

Sorry för lite tystnad från bloggen, men har haft långhelg, sen vab/semester och igår hann jag inte sätta mig innan jobbet då det blev en improviserad springning till jobbet. 

Helgen var bra, startade med att hänga på gyön torsdag-lördag, sen fick Eskil feber lördag kväll så resten av helgen och måndagen blev lugna. I tisdags vabbade jag på förmiddagen, men vabbet blev en semesterdag istället. Bara hemma häng med lek och mys. 

Lekrummet har nu blivit ett lego rum, jag som inte skulle ha något legobord!! Ett blev två, två blev fyra!! Men till och med jag får erkänna att det blev bra och det är riktigt roligt att leka där och fixa. 

Igår var det jobb som följdes av en väldigt lugn kväll. Dagen idag ser ungefär likadan ut, imon lite jobb och sen väntar en gyön helg, med Nett häng och MAIF premiär! 

Ha en fin torsdag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0