Kärlek

Hade en bra dag på jobbet igår och killarna hade en bra dag hemma med pappa och lite morfar. 

R var med Abbe hos logopeden som i sin tur inte riktigt förstod varför Bvc och dagis reagerat enligt henne var han fullt med i tal utvecklingen och babblade på som bara den, så blev första och sista besöket i ett, vilket var skönt. Sen hälsade R och Abbe på mig på jobbet en snabbis,  måste man ju när man är på sjukhuset,  hos mig finns ju sugrörsdricka och pepparkakor 👌🏼 

Lugn kväll sen, mina bihålor är bättre men inte hundra bra så vilade för att kanske kunna träna ikväll ✊🏼🙏🏽  R sov några timmar inför natt jobb och sängen kallade mig tidigt. 

Satt och pratade vid middagen om kärlek och vilka man älskar, Abbe älskar mamma, pappa och Eskil. Och efter en liten stund av funderande la han till: och tant Anette med😍❤️ 

Ha en fin dag! Höres och störes!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0