I morse var det segt!

Fy, idag ville alla inblandade sova mer, men upp kom vi och alla är på plats där de ska vara, så hoppas vi att alla förblir där de ska vara. 

Jag laddar för jobb och sen skidor direkt efter. Min partner i crime har dock åkt på halsfluss så hon får snällt vila sig i form nu, är det inte jag så är det hon 🙈🙈 vi ska nog helt enkelt inte åka Vasan 😂 

Härlig helg med underbart spa fredag till lördag. Kan varmt rekommendera hotell Skansen på Öland 👌🏼 super mat, härligt spa och precis vad jag och R behövde! 

Sen gyön mys lördag till söndag och söndagen bestod av skidor, städning, taif och simskola. 

Ha en fin tisdag, Höres och störes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0