Några dagar till

Några dagar kvar innan jullovet hägrar, märks på alla inblandade att det är tufft denna sista veckan, trötta, gnälliga och lite lätt arga bitvis 😂 men bara 4 dagar kvar för kidsen och mannen. Jag jobbar två dagar nästa vecka med men bara halvdagar så det känns ok ändå. 

Haft en bra helg som inleddes med begravning för min gammelmoster, blev en fin stund och båda barnen var med. Abbe höll med om allt prästen sa 😅 och Eskil blev ledsen på slutet, men det gick bra. 

Lite gyön häng har vi hunnit med och sen även kaffe hos svärföräldrarna och bara hemma Mys. 

Igår hade jag och Abbe ledig måndag. Började med julfrukost på mitt jobb, sen lite lekplats och hemma lek. Eftermiddagen fick vi besök av fina vänner och kvällen avslutade jag med Gymmix maxpass😅 1,5 timme med en salig blandning av olika pass och sjukt jobbigt var det, men kul👍🏼 

Ha en fin dag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0