Dagens Tabbe

Dagens Tabbe hände cirka klockan 06.34.... det var då jag låste fast min cyklen i cykelstället, en sekund efteråt kommer jag på att jag inte har cykelnycklen med mig🙈🙈🙈 vilket innebär att cyklen står där den står om inte min man lyckas hitta nyckeln när han ändå ska hemom nu på förmiddagen... lever på hoppet. Annars får jag gå hem och då blir det stressigt då det står barnhämtning på schemat 😂 

En bra helg är slut. Startade med mys på Gyön. Jag och pappa roade oss jälva med
God mat, trevligt sällskap och spel. Lördagen bestod av kalas för killarna, kaffe hos svärmor och spontan besök av syrran med familj. 
Igår var det ett riktigt skit väder så fick bli lite bad på förmiddagen, sen EKO för mig och Andreas en sväng för att sen avslutas med Eskils simskola, där han knep tre mya märken och en grupp upp👌🏼 stolt kille och stolta föräldrar. 

Nu måndag och vi får se hur det går med
Cyklen.... kanske åker granen in också 🤔 får se. 
Ha en fin dag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0