Helg

Då är det strax helg, första efter semestern. Ska bli skönt. Blir gyön för mig o kidsen, mannen ska till Tingsryd och kolla hockye 😂🙈 imon blir det kanske lite båt mässa för mig och hälsa på kusinen på sjukhuset för Eskil och Abbe. Kusinen har fått diabetes så han kan behöva lite sällskap. 

Söndag blir det tipsrunda i karlsnäs och sen förhoppningsvis blir det klippning. 

Igår kväll blev det bad efter jobbet med farmor. Så mysigt och roligt, abbe blir mer och mer uthållig för varje gång vi badar 👌🏼 efter det träning, läggning och promenad med Nett. 

Nej nu ska jag skriva en jätte lång remiss till ortopeden om min fot, den förra blev avslagen så nu jäkla ska här skrivas en roman om fot jävlen!!

Ha en fin dag och fin helg! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0