Hundägare....

Sprang skogen igår kväll, mötte först en kvinna på cykel med två hundar, den ena i koppel, den andra utan.... den utan springer mot mig och skäller på mig, hundägaren fick sig en utskällning och jag springer vidare. Efter en km till möter jag ett par med världens minsta lilla hårboll till hundvalp, inte större än en stor råtta. Denna lilla pälsboll var inte heller kopplad.... så när jag springerförbi springer helt enkelt hårbollen med mig,, hade jag inte stannat och väntat in ägarna hade jag numera haft en liten hårboll i mina ägo för den lille skiten hade nog följt med mig hela vägen hem. Ägarens kommentar var: hon är inte farlig. Inte så att jag var jätte rädd, men sjukt irriterad!! Sumasumarum koppla hundjävlarna!!! 

Föräldramöte för Eskils kommande skolgång hann vi med innan hund incidenterna, kort och effektivt möte, blir nog bra även om skolan skrämmer mig lite, men Eskil kommer nog att gilla det, 

Trevlig helg! Höres och störes  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0