Bra start

En bra start på fredagen, började med en liten spring runda och lite styrka. Nu har jag precis anlänt till jobbet ny tränad och pigg (😂🤪)

Mitt goda humör sänktes dock lite när jag skulle ta på mig jobb pyjamasen, byxorna i min strl var slut så nu går jag här med vita pyjamasbyxor som är cirka 20 cm för långa, känner mig som en blandning mellan en dålig clown och en hipphoppare som inte riktigt fattat klädkoden.... tur jag bara ska jobba 5 timmar 😉 

Igårkväll blev det en lugn kväll i soffan, film och faktiskt ett glas rött, en torsdag liksom!! Men ibland bara måste man! 

Ikväll bär det ut till gyön och i mon blir det lite trevligt umgänge i goda vänners lag, tror det blir en bra helg helt enkelt! 

Ha en bra dag!! Höres och störes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0