Muppar

Ja muppar är faktiskt all de jag mötte, sprang om och såg i morse som inte hade några reflexer i morse! Kolmörkt var det och syntes gjorde de inte! Alltså var de muppar!! 

Hoppas de i alla falla är anmälda donatorer för liten dödslängtan måste de nog ha! 

Jag körde både reflex bäst och blinkband så syntes gjorde jag i alla fall där jag lufsade fram 5,5 km till jobbet. Det värsta är att jag måste springa hem med sen 😂 

Gårdagen avslutades med att kolla "den unga Astrid" på bio med Andreas. Filmen var ok men ingen film jag behöver se igen! Och varför i hela friden behöver filmerna vara över två timmar nu för tiden!! Efter en är jag rätt nöjd 🙈 

Ha en fin onsdag! Och glöm inte! Idag är det bonde!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0