Tankar

Åkte rullskidor igår, riktigt härlig kväll, kallt, klart och alldeles vindstilla!

Åkte förbi en del gående Människor, alla hoppar till lite och ser lätt misstänksamma ut när jag kommer, min första tanke var att shit nu tror de att jag ska slå och misshandla dem! Sen tänkte jag den tanken ett varv till. Är det något man kan vara rätt Lugn över är att man nog inte blir rånad eller misshandlad av rullskidåkare! 

Råna nån med skidor på fötterna hade slutat i katastrof! Skidor och stavar på alla håll är inte ultimat för rån försök!  Bara att putta till rullskidåkaren så har han/hon fem
Minuter innan de är ut trasslade och uppe på benen igen 😂 

Ha en fin tisdag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0