Lycka

Lycka är när det är maskerad på dagis mindre än 15 timmar framåt i tiden och vid frågan vad Eskil vill vara utklädd till får jag svaret: tomte 👌🏼 så bra, var bara att leta fram dräkterna vi hade vid lucia 😂😂 

Igår testade jag yoga för första gången, var riktigt härligt för kroppen, skulle nog behöva göra mer av den aktivitet! 

Sen skulle jag springa ner till jobbet och hämta cyklen på kvällen, kom halvvägs och kom på att jag glömt cykelnyckeln.... bara att vända och börja om, suck! 

Myr krig hann vi med med igår, köket var invaderat, nu på morgonen var det myr död som mötte oss så får bli lite städ efter jobbet idag ! 

Ha en fin dag! Höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0