Dagens mupp!

Trodde jag skulle vara gräsänka igårkväll, men kors i taket 18.20 vreds nyckeln om och hem kommer R 😃 detta innebar att jag hann träna! Så sagt och gjort, på med skorna och sprang iväg till utegymmet👌🏼 Det var här jag stötte på dagens mupp!! En vad jag antar flickvän till en kille som tränade (han satt mest och kolade på redskapen) stod under hela mina 20 minuter på gymet och rökte, drack kaffe och pratade i telefon!! Helt ok att dricka kaffe och prata i telefon men för F..A..N stå inte vid ett ute gym och blossa på cigg på cigg på cigg....! Helt klart en självutnämnd mupp!!! 

Idag kör vi kort dag på jobbet, inte riktigt så kort som pappa trodde den skulle vara 😂 Sorry pappa, hoppas du får/har haft en riktigt kul dag 😘 

Efter jobbet blir det teater, Andreas spelar och jag o killarna ska kolla tänkte vi, sen kör vi lungt och uppladdning inför rivertrail imon🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️ 

Ha en fin fredag! Höres och störes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0