Några timmar

Några timmar på jobbet sen kör vi en veckas ledighet igen ☀️🤗 killarna kör sista timmarna på dagis innan 7 veckors sommarlov nalkas, äntligen! 

Jag har två veckors jobb kvar innan min "riktiga" semester börjar, v 29 jobbar både jag och Rikard men vi har världens bästa familj och vänner runt oss som ser till att killarna slipper vara på dagis, ni är guld värda 😘😘 

Ikväll drar vi ut till gyön för lite stug mys innan vi drar hem imon igen för fotboll, bulle och skaldjur på Braxen 1, Hejja Sverige!!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪 har en go känsla att vi vinner imon👌🏼👌🏼🇸🇪🇸🇪🇸🇪 

Ha nu en riktigt härlig fredag!! För det ska jag ha!! 

P.S har jag nämnt att vi inte har några blöjbarn längre 🤔? Abbe är super duktig och helt torr på dagarna nu 😍

Höres och störes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0