Bubbelvatten

Skitungen Abbe Hanson fick ett litet infall i gårkväll vid tio tiden att han minsann skulle ha bubbelvatten!!! Då jag försöker avstyra bubblorna på kvällar och nätter då jag tror att bubblorna kan ge lite magont sa jag nej! Herregud vad arg han blev, sen låg han o ömsom tjatade och ömsom grät om bubbelvatten... när han väl gav upp var  klockan  närmare halv tolv och vi somnade allihop, mitt i detta vaknade Eskil och började diskutera fiskar 🤦🏼‍♀️  

Fick några timmars sömn men sen var det dags för nästa grej, halv fem vaknade Abbe och hade vist ont i händerna 🤷🏼‍♀️ så där låg vi och diskuterade, vyssjade och tröstade fram till halv sex, hann precis somna om innan min klockan ringde 05.50🙈

Men nu är jag på plats på jobbet och ska ta tag i denna tisdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0