Knäcka

Igår blev det julskinkefix och knäck. Tror dock Abbe är knäck-förstörd för alltid efter helgens Sunes Jul koll🙈 såg avsnittet när de bakar pepparkakor och kokar knäck, allt går fel i det avsnittet kan man säga. Så igårnär jag sa att vi skulle göra knäck total vägrar Abbe och säger att vi inte får göra knäck, för han vill inte att det blir som på tv.... jag och Eskil gör knäck ändå, Abbe sitter i kökssoffan och tittat på med lätt panik i blicken 🙈 men knäcken går bra och smaka vågar han, den var super god tycker han till och med, kommentaren som följde var dock: men nu gör vi inte mer knäck mamma! 😂🙈🎅🏻 

Rullskidor hanns det också med igår kväll, Nett och jag genom asarums kvällen, en härlig runda med mycket prat och skratt! 

Avslutade kvällen med att kolla på nobelfesten, och herregud!!! Vad jag skrattade! En servitör tappat mat på en gubbes rygg, jag dog så kul var det 😂😂😂
https://twitter.com/frykebrant/status/1072216645265805312?s=08

Hoppas länken funkar! 😂

Ha en fin tisdag! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0