Fullt ös

Igår var det verkligen fullt ös på jobbet, men lyckades sluta vid två för att bege mig till förskolan och baka pepparkakor med Abbe, blev en mysig stund. Däremot blev jag så förbannad på en annan förälder!! Han var där för att baka pepparkakor med sin 1,5 åring. Under hela den tiden när jag och Abbe bakar och de sitter vid vårt bord sitter pappan med telefonen! Först tänkte jag att han kanske la ut nått på insta eller så, men det tar inte 20 minuter!!!! Jag blir mörkrädd!!! 

Kvällen var mys, vi klädde granen jag o kidsen, sen glöggmyste jag och Annie framför bonde, och alla gjorde (enligt oss) de rätta valen 😃 

Ha en fin torsdag!! Höres och störes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0