Kors i taket

Var en spännande morgon, jeansen plockades fram för första gången sedan i maj! Spänningen var olidlig om jag skulle komma i dem och om jag kom i dem skulle jag kunna andas....???  
Men vet ni vad! Jag kom i dem lätt som en plätt och andningen var/är inte ens hotad 👏🏼👏🏼😆 

Fredag idag och snart första jobbveckan till ändå! Några timmars jobb sen lugn eftermiddag innan det bär ut till Gyön för lite stughäng 👌🏼 vad resten av helgen har att bjuda på får vi se.

Kvällen igår blev väldigt lugn, bihålorna djävlas och kändes igår som om de skulle hoppa ut ur ansiktet bitvis, men med massa nässpray, alvedon och Ipren känns det lite bättre idag ✊🏼✊🏼 men träningen får nog vänta nån dag till 🙁 

Trevlig helg och njut sv fredagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0