Blött!

Igår kväll var vi ute på baksidan och lastade släp, killarna tröttnade och började leka på altanen efter en stund. Helt plötsligt hör vi hur båda skriker i ren panik och både jag o R släpper allt vi har för händerna och rusar dit, båda två övertygade att nu har nån trillat ner från gungställningen och fastnat och håller på att strypas!! När vi kommer fram står två panikslagna killar och tjuter medan vattenslangen sprutar och snurrar så det blir vatten överallt inkl killarna 😂😂 Eskil skulle "bara" fylla på lite vatten i sin båtbana 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♂️ 

Som den pedagogiska mamma jag är börjar jag skratta och predika om hur många gånger jag sagt att de inte får röra vattenkranarna ute utan en vuxen! Tog nog ungefär 20 minuter innan de lugnat ner sig igen ❤️🙈 

Ha en bra torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0