Åter måndag

Bra helg på gyön bestående av fint väder, god mat, trevligt sällskap och en lugn söndag. Sprang dock milen igår och det kändes riktigt bra så bara att fortsätta mala! 

Abbe har börjar få melatonin till natten och kan se viss bättring redan nu! Hoppas det håller i sig och att vi kan sluta med det och att effekten sitter kvar ✊🏼✊🏼 

Igår när vi ätit middag (pasta och köttfärssås) ber jag en väldigt kladdig Abbe torka av sig när han är klar, han brukar ta kökshandduken på diskbänken, idag hade jag lagt min vita broderade sommarduk på diskbänken .....🙈 en 2,5 åring ser ingen skillnad på duk och handduk kan jag meddela🤪 hej ketchup fläckar ! Men som tur var gick duken o rädda 🙏🏽 

Nu lite jobb innan vi förhoppningsvis kan ta en eftermiddag ut. 

Hörs och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0