Skit start

Idag blev det en skit start på veckan, Alla sov när klockan ringde, när vi väl var uppe och på G ja då fastnar Eskil framför "det nya tåget" på tv... När vi väl kommer ut ur huset hittar vi inte Eskils hjälm, så han får ta min och då får jag en utläggning av fyraåringen att det minsann är livsfarligt att cykla utan hjälm, efter det cyklar vi och lyckas välta gräsklipparen så vi inte kan stänga garageporten, väl på dagis kan jag inte låsa min cykel, skiter i det in med barnen och lämningen gick bra. Cyklar hem arg som ett bi drar ut Rikard som är hemma på grund av tandläkarbesök, efter lite trixande går det helt plötsligt att låsa cykeln och krisen är avhjälpt! Så nu hoppas jag på en lugn och bra måndag resten av dagen! Helgen har i alla fall varit bra! Mysigt Baljbad i lördags och igår var en helt fantastisk förmiddag, vindstilla sol och lite mer baljbad. Sen blev det Mjällby med Andreas och pappa! Så mysigt. Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0