Mitt i natten

Var helt övertygad om att det var mitt i natten när Eskil kom in till oss i morse, sjukt mörkt och jag super trött. Säger till Eskil att gå o lägga sig för att det är mitt i natten, tittar på klockan och inser att den är 05,28. 12 minuter till innan klockan ringer.... Så var bara att öppna täcket och släppa in en morgonpigg kille. Bonde igår!! Kan nog bli bra det där tror jag, fattar dock inte riktigt det där med kärleksveckan och så men löser sig nog. Trevligt sällskap hade jag med i form av bästa Annie. Idag blir det jobb och sen måste vi packa!! Åker i morgon och än är inget packat.... Men brukar gå rätt fort när jag väl sätter fart. Får väl se om jag hinner med ett sista träningspass innan semestern. Skriver jag inte mer innan resan så höres vi när jag kommer hem igen, ha en bra torsdag. Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0