så trött

Fy för katten vad trött jag är för tillfället, varje morgon när jag öppnar ögonen vill jag helst stänga dem igen och krypa ännu längre ner under täcket... Men varje morgon (hittills) har jag lyckats få benen över sängkanten och masa mig till dagis och jobb, men ska bli så skönt med helg!!! Igår stod det klippning på schemat efter jobbet, välbehövligt men tog för en gångs skull inte så mycket, har ju fått för mig att det ska få växa ut igen, får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar och klipper av skiten . Sen blev det en lugn kväll med lite träning och soffhäng. Två dagar kvar på jobbet, sen tar vi helg. R har för sig att han ska vara ledig på fredag men detta tror jag inte på förens jag ser det..... Ha en bra onsdag och missa inte bonde ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0