Premiär!

Hämtade mina nya rullskidor igår, och givetvis kunde jag inte låta bli att test åka dem lite, man glömmer från år till år hur kul det är med rullskidor, kände mig till och med lite modig då jag tog lite nedförsbackar till och med :-) Idag vankas det lite jobb trotts egentligen ledig fredag, Mina kollegor är lediga och vi har en patienten som måste få sin behandling så jag rycker in nån timme. Hoppas allt flyter på och jag är här ifrån senast halv tolv! Sen blir det lugn eftermiddag hemma med kidsen, R ska iväg med jobbet ikväll så bli åter igen en gräsänke fredag, men börjar bli van nu. Imon har vi inga planer alls, ppå söndag ska jag och R åka till IKEA, själva, halleluja!! Jag längtar till söndag, ska bli så kul och kunna gå lite att titta bland porslin, glas och vaser. Denna avdelning springer vi igenom om killarna är med... Ha en go fredag! Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0