Gjorde det

Kunde inte låta bli, så blev en ihop skruvad 6 lådors malm Byrå igår eftermiddag, men faktiskt gick det riktigt bra, killarna kollade vad jag gjorde i cirka 5 minuter, sen var jag tråkig och de gick och lekte. När de började tröttna på att leka själva fick det bli en liten stund med paddorna innan vi tog paus och gick ut i det underbara vädret. Eftre det var vi fulltankade med energi så då gick sista skruvandet som en dans, blev toppen bra med den på Eskils rum. Efter lite läggning tvingade jag mannen att hjälpa mig att skruva ihop de två sista byråerana till Abbes rum så nu är allt ihop skruvat, så nu vill jag ha vår säng så vi kan bygga Abbes säng! Pronto! Idag jobb, sen lugnt, är förkyld så får väl låta kroppen vila från träning även i dag, även att det bär mig emot, kanske lite sim ikväll, vi får se. Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0