Bra avslut

Igår var jag trött, trött, trött.... Började dagen med plugg på förmiddagen, 2 avsnitt till i cytostatika körkortet avklarade och efter det blev det jobb. Sen igår kväll bar det av ut i skogen med pannlampa i sällskap av 16 andra ganingar. 1 mil över stock och sten, genom vattenpölar och lera. Trodde jag inte skulle orka på grund av tröttheten under dagen igår, men min kropp hade nog vilat sig i form för det gick toppen bra och var toppen kul! Mer sånt åt folket! Idag jobb, men bara till ett sen kommer äntligen sängen i eftermiddag! Som jag har längtat!!!!! Annars blir det lugnt idag. Imon däremot blir det fullt ös, imon ör det dags för ABBA fest!! Hejja oss, men kul ska det bli. Bästa tant Anette ska ta hand om de små huliganerna, och jag har förmanat dem hela veckan att de måste vara snälla mot henne så hoppas de lyder!! Ha en bra fredag och helg! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0