blä

Okej så här är det, jag gillar snö, har verkligen inget emot regn men när det ska regna, snöa och typ hagla på samma gång när man cyklar till jobbet ja då blir jag inte överförtjust. Dyngsur blev jag och det kändes som om nån sköt mig med små luftgevärsskott i ansiktet hela vägen till jobbet... Så nej vädret vi vill inte ha allt väder på samma gång, ett i taget tack!! Igår jobb sen direkt iväg för att simträna med syrran för Maria. Var riktigt kul som vanligt :-) Är alltid lika opepp innan jag är i vattnen men väl i vattnet är det så sjukt roligt. Idag tar vi vila och imon blir det reflex run i Kollevik, 1 mil rakt ut i skogen med pannlampa, ska bli sjukt nice. Men först jobb idag och sen blir det bonde med bästa Annie ikväll! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0