Bitch

Ännu en helg till ända, Fredagen jobbade jag lite, tränade lite och sen blev det kusin bus innan dagen avslutades med Bamse film och mys. I lördags var vi oplanerade, blev en hemma dag, med lek och bus och lekplats. Söndagen var den stora IKEA dagen, som jag längtat och sett fram emot denna dag. Barnen lämnades till farmor och farfar och jag och R begav oss iväg, åt gott och sen skulle vi inhandla byråerna som det var tänkt, tror ni inte samtliga modeller vi skulle köpa var slut?? Kollade på nätet i fredags och då fanns de i lager, igår var de alltså slut och skulle komma in på onsdag..... Onsdag what a fuck? Onsdag hjälper ju inte oss när vi är där en söndag! Då förvandlades Madde till en Bitch, allt blev tråkigt och jag ville bara åka hem.... Efter lite surande och mortlande (stackars R) så hittade vi 3 andra byråer som funkar, Gladare i hågen kunde jag fortsätta handla och faran var över. Skulle inte byggt några IKEA möbler igår, men kunde inte låta bli, så fick bli en byrå, så bara 2 små och en jätte stor kvar ! Så hoppas nån vill komma och dricka kaffe med oss i eftermiddag så jag inte får för mig att bygga möbler själv med två ungar... Ha en bra måndag! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0