Muta

Operation muta har inletts, denna gången för att få Eskil att somna själv i sinn säng efter att vi har läst, två kvällar har vi provat med tio kronor som muta och båda kvällarna har han somnat själv utan gnäll och bråk. Hoppas vi ser en vinnande trend! Tisdag och en dag närmare helg! Längtar. Igår kväll blev det ett simpass i Långasjön med systeryster, gick bra men jag tänkte mest på alla ormar man vist kan simma in i där, mina snälla kollegor upplyste mig om detta igår vid kaffet.... Men inga ormar hittades och jag lyckades kors i taket att navigera utan allt för många fel sim. Idag full dag på jobbet, sen grill kväll på dagis direkt och efter det är det typ dags att sova. Ha en bra tisdag! Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0