Kört igen...

Jaha så var det återigen dags o hämta hem från dagis igår, igår var det Eskils tur... Feber och slö! Suck när ska detta ta slut, denna veckan har verkligen både jag och R fullt upp men bara att lösa. Kidsen först. Så idag jobbar jag till tolv, sen hem och byta av R. Abbe är på dagis i alla fall till två så kanske R kan få lite jobb gjort hemifrån. Dock tyckte Abbe det var konstigt att bli lämnad själv i morse, ingen storebror som gömde sig på vanliga stället och som man kunde känna sig trygg med. Men snart dags att gå in till Svalan och då tror jag inte det blir några problem. Får se hur vi ska lösa det i morgon, även om Eskil är feberfri idag känns det så där att lämna imon då vi ska (förhoppningsvis) till Kolmården på fredag, så ser ju helst friska barn då... Får se om jag kan komma på någon lösning. Att Abbe fått sova över 2 timmar på dagis igår gjorde inte gårdagen bättre... Men nu ny dag och nya tag! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0