Snart, hoppa jag!

Nu är det inte många dagar kvar till London! Hoppas vi kommer iväg bara! Bästa Anette har glömt kolla sitt pass och det går visst ut nästa vecka..... så nu får hon fixa provisoriskt och det snabbt, för jag är London taggad!! Lugn dag igår, utvecklingssamtal med Eskils dagis, allt var bra och han verkar trivas. Sen lite ute mys och cyklande. Avslutade dagen med lite träning och att betala resa. Blir en vecka på Korfu i slutet på september, ska bli så härligt!!! Idag jobb hela dagen (hoppas jag, peppar peppar), sen lite spring i kväll om jag orkar. Imon får det bli att packa efter jobbet, ska dock inte ha med så mycket. Ha en fin Tisdag och glöm inte att rocka sockorna!! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0