Livstecken!

Oj som det kan gå! Abbe först, sen Eskil med feber, sen åkte jag dit  med nån jäkla magsjuka 🙈 


Helgen har inte varit super kul om jag säger så... tror R dansade iväg till jobbet idag när han släppts ut ur detta bacill hus 😂 

Men idag är det hopp om livet! Jag är uppe på benen, lite trött dock men känner mig mer som människa. Tvätten går för fullt, allt ska tvättas! Nappar kokas och snuttar tvättas. Nu vill vi inte ha mer sjukdom, håller andan 24 timmar till innan vi vågar blåsa faran över (för denna gång) 

Nått annat som hänt under helgen är att Abbe lagt sig till med några helt hysteriska raseriutbrott. Vi snackar illvrålar utan stopp, hoppas han bara är inne i en jobbig period just nu och att detta går över 🙈 

Ha en bra måndag! Höres och störes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0