Ytterligare en dag

Då var vi en dag närmare semester eller sommarlov som Eskil längtar efter. Ska bara ta mig igenom denna förmiddagen först, har nått konstigt prov vi ska göra på en patient nu hela förmiddagen vilket jag inte alls känner mig bekväm med, men bara att kasta sig ut och gilla läget, blir nog lunch denna torsdag med. Igår var det ensam läggning för första gången på länge, att Abbe sovit över 2 timmar på dagis gjorde inte saken lättare, till slut gav jag upp och la mig i vår säng så fick killarna greja bäst de ville, och kors i taket 10 minuter efter det sov de! Då var det bara att ställa sig på crosstrainern och få ut lite frustation innan kvällen avslutades med några avsnitt SKAM. Nu en ny dag, kidsen på dagis och jag på jobbet så bara att köra på!! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0