Segt

Blir segare och segare att ta sig till jobbet, men bara tre dagar kvar. Abbe tycker med att det är dags för semester, han har aldrig varit ledsen när vi lämnat på dagis men igår och idag var det jobbigt för honom, lilla liten. Ska bli skönt med 8 veckors ledigt för alla inblandade. Igår var det jobb, sen anställningsintervju i Sölvesborg, kändes som jag lurades när jag satt där och egentligen bara ville vara kvar där jag är nu, vilket jag hoppas, så håll tummarna!! Igår kväll blev det först 4,5 km lugn jogg medsyrran och Lovisa på cykel med avslut backintervall, var varmt men kändes helt ok. Avslutade kvällen med massa choklad i soffan (har verkligen ingen självdisciplin just nu) Idag är det jobb och sen sommar fest med jobbet ikväll, så bara att kämpa på! Hejja semester. Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0